5/4/08

Una tarde improvisada.

Aquesta tarde he volgut anar de visita al barri de Bellvitge a l'Hospitalet, més concretament al CIJ Bellvitge, on vaig treballar com a coordinador de la secció de joves, i d'ença que vaig marxa al gener no hi havia tornat a veure els meus joves, i és per això que avui hi anava, però quina ha estat la meva sorpresa quan la Mati, la cara amable del CIJB, m'ha dit per telèfon que avui anaven al Teatre, i jo que ja hi era de camí sense pensar-ho gaire m'he apuntat.

En arrivar ja havien marxat peró com que el Carlos anava despistat i havia arribat tard, ens hem anat amb la seva mare en cotxe fins a Urquinaona on ens esperava la Eva, una de les monitores per anar cap el TeatreNeu de Gracia, on esperaven la Carlota la nova responsable de joves i la resta de joves, avui tan sols hi eren en Dani A., en Dani G., en David, la Joana, la Carla, la Noelia i en Carlos. M'ha alegrat molt tornar a trobar-me amb ells, mentre m'explicaven que enguany s'anaven de campaments a tres pobles d'Euzkadi, despres de la Bici-Ruta per Menorca de l'any pasat, ja va bè quelcom més relaxat.

La casualitat ha volgut que ansessin a veure una obra que m'ha semblat molt interessant, Impro Show, de la companyia Planeta Impro, sembla que ja fa sis anys que fan de les peticions del públic un espectacle totalment improvisat. Sensacional. De fet amb tan sols quatre persones sobre un escenari nuu, hem vist un espectacle plagat de personatges estrambótics que qualsevol diria que ens enganyen i ho tenen tot preparat, però no, queda totalment palès que és una gran improvitsació.

Un moment que m'ha cridat molt l'atenció ha sigut quan han demanat un llibre, i jo amb el meu En el Nombre del Cerdo, els hi he ofert, i sense cap mena de preparació, han llegit un parragraf i han fet un final que no te res a envejar del que pugui tenir al cap en Pablo Tusset.

Aquesta tarde m'heu fet gaudir un cop més de la vostra companyia, i no parlo dels actors, si no dels joves de Bellvitge. Els agraeixo que m'haguin permès col·lar-me per pasar l'estona amb ells. El món de l'esplai esta en constant canvi i aquests joves de Bellvitge hem demostren un cop més que el futur no esta tan negre com ens el volen vendre, mentre hi hagui gent que treballem amb ells, amb l'esperit i les ganes que hi posen la Carlota o la Eva, i tants d'altres amb noms i cognoms arreu del país. Gràcies joves.

6 comentaris:

  1. No és Teatre Neu, és Teatreneu (Teatre + Ateneu).

    Molt bó l'Impro Show.

    ResponElimina
  2. Nuss :)
    yo iba a iir. . pero no pude T__T
    otro dia qe vayas a venir avisaaa qe si noo. .



    Una abraçada :)

    ResponElimina
  3. No t'entenc Aleix és el que posa, TEATRENEU, de Teatre+Ateneu. jajaja

    Percert tinc vals 2x1, que m'ha donat la Carlota per anar al Teatreneu (teatre+Ateneu) a veure dues obres dels Planta Impro:

    ZAPPING
    i
    IMPRO FIGHTERS

    Si us ve de gust, podem anar algun dia.

    ResponElimina
  4. Irene, si no hicieses pellas, nos encontarriamos, pero com que ets una campanera, es el que hi hà.

    Salut

    ResponElimina